- opettaja äänitti viikottain 10 - 15 min mittaisen mp3-tiedoston ja tallensi sen kurssin oppimisympäristöön
- opiskelijat imuroivat ja kuuntelivat tiedoston joko tietokoneella, kannettavalla, kännykällä tai mp3-soittimella
- podcastin tarkoitus oli tukea opiskelijoita viikottaisten opiskelutehtävien tekemisessä
- sisältö oli tehty radiolähetyksen tyylillä, ei niinkään luennointia
- jokainen lähetys oli rakennettu sovitun rungon mukaisesti:
1) Esittely (1 min)
2) Uutiset (2 - 3 min): jokin ajankohtainen uutinen, joka liittyy kurssin sisältöön
3) Palaute (2 - 3 min): lyhyt palaute, hyvien suoritusten huomiointi jne
4) Katse eteenpäin (2 - 3 min): muistutus viikon tehtävästä ja muiden opiskeluun liittyvien asioiden linkitys
5) Loppukevennys (2 - 3 min): vitsi, rappi, laulu, tarina tai muuta huumoria
- opiskelijat imuroivat ja kuuntelivat tiedoston joko tietokoneella, kannettavalla, kännykällä tai mp3-soittimella
- podcastin tarkoitus oli tukea opiskelijoita viikottaisten opiskelutehtävien tekemisessä
- sisältö oli tehty radiolähetyksen tyylillä, ei niinkään luennointia
- jokainen lähetys oli rakennettu sovitun rungon mukaisesti:
1) Esittely (1 min)
2) Uutiset (2 - 3 min): jokin ajankohtainen uutinen, joka liittyy kurssin sisältöön
3) Palaute (2 - 3 min): lyhyt palaute, hyvien suoritusten huomiointi jne
4) Katse eteenpäin (2 - 3 min): muistutus viikon tehtävästä ja muiden opiskeluun liittyvien asioiden linkitys
5) Loppukevennys (2 - 3 min): vitsi, rappi, laulu, tarina tai muuta huumoria
Blogged with Flock
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti